Et reklameflag kan gøre dig mere synlig!

07 September 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Når man skal lave mere omtale for sig selv og sin forretning, så er mange af os så fokuserede på at lave en online-strategi, være aktiv på de sociale medier, laver banner-reklame, sende reklame-mails ud og meget mere, fordi vi ved, at mange af vores (potentielle) kunder befærder sig på nettet.

Her kan man jo også lave målrettede annoncer, der rammer folket, hvor de er og efter, hvad de søger på, når de leder efter nogle produkter, som matcher dem, man selv sælger.

Derfor går så mange også op i at lave SEO-artikler med videre for deres produkter, så man bliver vist tydeligt på søgemaskinerne som (helst) nogle af de første resultater, da folk er flygtige i deres søgninger og gerne vil have resultater NU.

Nogle gange betaler man sig endda fra at være blandt de øverste via annoncer på søgemaskinerne.

Reklameflag i det fysiske miljø

Den del skal man bestemt heller ikke undervurdere, men som noget af det bedste, man kan få af anbefaling, er faktisk, når nogen man kender, laver en anbefaling af ens produkt, for dem har man tillid til.

Dette foregår ude i det virkelige liv, og det er stadig her, at man skal gøre en indsats og ikke undervurdere den slags.

Et aspekt i dette kan være at få lavet et reklameflag eller flere, som man kan benytte til alt fra udenfor ved ens fysiske forretning(er), eller når man er ude ved messer, så folk bedre kan få øje på en.

Måske ved disse mennesker ikke, at man har brug for ens produkt, men her sker den fysiske aktivitet jo, hvor man kan hive folk hen og lave en demonstration samt en salgstale for dem, for man kan blive meget specifik og personlig, så man kan ramme vedkommende.

Og det startede alt sammen med, at vedkommende fik øje på et reklameflag for dig!

More articles