Guide: Sådan vælger du et contentbureau

07 April 2021 Cecilie Mortensen

editorial

Listen er efterhånden lang, når det kommer til de contentbureauer, du kan vælge imellem. Derfor kan det også være svært at vide, hvem du skal hyre. I sidste ende vil kvaliteten af dine tekster nemlig afhænge meget af de tekstforfattere, der sættes på din opgave. 

Der er flere ting, du kan have i tankerne, når du skal vælge et contentbureau. Det prøver vi at dykke mere ned i herunder. 

Kig efter dette når du søger et contentbureau 

Har bureauet allerede erfaring med din opgave? 

Som det første kan du forholde dig til, hvad du helt præcist ønsker hjælp til. Det kan nemlig gøre din egen søgeproces en del mere målrettet. Ønsker du hjælp til at oversætte en masse produkttekster, så din virksomhed er klar til at lancere jeres produkter i udlandet? Ønsker du hjælp til at skrive mere fængende og interessante tekster, der kan fastholde dine besøgende? Eller ønsker du hjælp til tekstforfatning til forskellige landing pages, så flere af dine besøgende kan konverteres til kunder? 

Hvis du finder et contentbureau, som allerede har erfaring med den teksttype, du skal have udarbejdet, så kan firmaet være bedre rustet til at hjælpe dig godt i mål. 

Har bureauet kapacitet til at løfte din opgave? 

Noget der også er relevant at kigge efter er, om contentbureauet er i stand til at løfte netop din opgave. Det kan være aktuelt at forholde sig til, hvis der skal laves en del tekstarbejde, som du enten skal have til en bestemt deadline eller lignende. 

Kom godt fra start hos Wordpens

Hvis du vil være sikker på, at du kommer ekstra godt i mål med dit tekstarbejde, så tag gerne fat i Wordpens. Hos Wordpens er der alle gode muligheder for, at du får lige de tekster, du ønsker, og som dine kunder vil tage ekstra godt imod. 

More articles