Lidt af det praktiske angående køleservice

26 July 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Rigtig mange forrretningsmetoder og -forhandlinger foregår ikke blandt private kunder fra firma til kunde, men hvor der er tale om forretning mellem firma til firma.

Den slags kalder man også i fagsproget for B2B-virksomhed, da der er tale om udveksling af varer mellem forskellige firmaer, så den slags ikke kommer i forbindelse med den private kunde.

Det kan være en situation, hvor et firma har brug for nogle remedier til at kunne skabe deres produkter, som så bliver solgt videre til en kunde, men de remedier ligger de ikke inde med selv, så de køber dem fra en ekstern partner, eller hvem der ellers kan udbyde dem bedst.

Lettere forklaret er det faktisk ikke forskelligt efter, hvor du selv agerer som kunde i det private: du mangler nogle ting, som du ikke alt sammen kan skaffe i et enkelt supermarked, hvilket kan være det gode brød hos bageren eller noget godt kød hos slagteren.

Derfor må du hen ved disse instanser eller ligefrem specialforretninger, så du kan få opfyldt dine behov.

Sådan er det også mellem butikker, virksomheder og servicefirmaer: de skal bruge nogle ting for at kunne gøre deres kunder glade, og de ting ligger de ikke inde med selv, så de køber dem udefra.

Sådan er det på en måde også med køleservice, for hvis du ikke ved, hvad det drejer sig om, så tror du måske, det er nogle, der kommer med et køleskab eller fryser til dig, som du så kan opbevare dine varer i.

Men hvis du fortsætter til for eksempel dette link, så vil du se, at det drejer sig om meget andet: https://www.givekoleservice.dk/

Dog har du som privat person måske ikke brug for et klimaanlæg eller en jordvarme-løsning, men det har et kontorlandskab måske, så medarbejderne kan arbejde under gode arbejdsforhold og således gøre deres kunder godt tilfredse længere nede ad arbejdskæden.

More articles