Notesbøger med logo breder kendskabet til din virksomhed ud

27 August 2021 Emilie Jacobsen

editorial

Forestil dig, at du skal til møde med en mulig kunde, og at du lige lægger en notesbog på bordet foran dig. Du kan selvfølgelig vælge en billig kinabog, men det ser langt bedre ud, at du har en notesbog med din virksomhedslogo på. På den måde har din potentielle kunde allerede set logoet, inden du overhovedet har åbnet munden. Bare det at se en virksomheds logo er med til at give en ide om, hvordan virksomheden er. Det kan gøre din mulige kunde bedre stemt over for dig. 

Det er bestemt ikke et nyt trick i marketingsbogen at bruge notesbøger med logo på, men det er et, der virker. Notesbøgerne kan bruges på mange forskellige måder, og du kan derfor nå ud til mange forskellige mennesker med det. 

Et af de steder, hvor du har mulighed for at købe notesbøger med logo på, er hos workstyle.dk. Med deres smarte designtool kan du nemt få virksomhedens notesbøger til at se ud på lige præcis den måde, som du ønsker. 

Det skal du tænke over, når du bestiller notesbøger til virksomheden

Hvis du gerne vil have notesbøger med logo til virksomheden, skal du selvfølgelig sørge for, at notesbøgerne afspejler det, din virksomhed står for. Ved at vælge en notesbog i en lækker kvalitet kan du signalere, at din virksomhed også står for god kvalitet.

Du bør også tænke over, hvilke farver du bruger. En notesbog i en neonfarve er virkelig med til at skabe opmærksomhed, ikke mindst når du lægger den på bordet til et møde. Men passer den til din virksomheds brand? Hvis du driver et diskotek eller et reklamebureau, er det meget muligt, at en neonfarve passer perfekt, men hvis du sælger antikke klaverer, skal du nok gå med en notesbog i en lidt mere underspillet farve. Selvom farven er underspillet, betyder det bestemt ikke, at dine kunder og andre ikke vil lægge mærke til den. 

More articles