“Work smartere” med tidsregistrering

26 February 2020 Silje Hansen

editorial

Tidsregistrering er noget vi ser i de fleste revisionsvirksomheder, advokathuse, konsulentvirksomheder og ingeniørselskaber. Her er det den tid de bruger, der har værdi for virksomheden. En opgave bliver typisk vurderet ud fra den tid der bliver anvendt. Det er derfor en vigtig del af medarbejdernes hverdag at registrere den tid de bruger på den enkelte opgave. Dermed kan virksomhed få et komplet overblik over, hvor mange timer der er blevet brugt på den enkelte opgave og om det er noget virksomheden kan tjene penge på. Det giver også mulighed for at optimere den enkelte afdeling eller hele organisationen. Der er dog for det meste typisk en del administrativt forbundet med at registrere alt det arbejde og den tid man bruger på det. Derved vil den tid medarbejderen bruger på at registrere sin tid være penge ud af vinduet.

Spar administrativt arbejde med den nye løsning

Der er dog netop kommet et nyt og innovativt produkt på markedet fra Anca. Her får du en løsning der både matcher den mindre virksomhed til den store organisation. Alle medarbejderne bliver her udstyret med en chip, som de blot bruger på de antal terminaler I ønsker i virksomheden. Dermed skal man hverken indtaste et brugernavn, password eller andet for at registrere sig som person eller sin tid. Det bliver automatisk smidt ind i et system, der registrer det hele i virksomheden. Det kan dermed også anvendes, hvis du er i en virksomhed, hvor medarbejder bliver aflønnet for de timer de er på arbejde. 

Er du derfor på jagt efter en tidsregistrering, der er nemt, smart og som let kan skaleres på tvært at virksomheder eller afdelinger, så er Anca’s nye tidsregistrering det rette match for dig. Du kan læse meget meget om deres produkt og priser på deres hjemmeside. Her kan du også se de anerkendte virksomheder anvender løsningen i dag. 

More articles